Årsresumé - November'

Jobb, blbala, träning blabla, breaking bad, jaa ungefär så såg de flesta utav mina dagar ut i november också.
Höjdpunkterna i november var nog:
 
* Köpte en iphone då min kära samsung gått sönder 2ggr på samma sätt (dock fungerar den felfritt nu haha).
 
* Eminem släppte MMLP2 och är fortfarande lika förälskad i albumet nu som då, JÄVLA BRA. 
 
* Nu var det äntligen dags för mig och mamma att besöka min syster i Göteborg. Hade en superbra helg med massor av mys, god mat och lite shopping. Snacka om kvalitetstid! 
 
 
* Utgång med HIL! Japp.. vår lilla klassreunion som slutade med att 5 pers dök upp haha.  Nämen vissa har ju flyttat och flera jobbade osv. Men det var iaf jag, Isa, Julia & Emelie som utgjorde den starka truppen haha. Kvällen inleddes hos Isa där vi hade det jättetrevligt och jaa.. det spårade lite haha, fifan vad jag tycker om dessa brudar! Lagomt glada och alkoholiserade så for vi till Olles där resten av kvällen spenderades. Toppenkväll. :D
 
* One Direction släppte sitt 3e album Midnight Memories och jag fastnade för det direkt.. Farligt, farligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0