Cleaning out my closet'

 
Ja, förrutom att ha fortsatt lite på årsresumé'n så fick jag något ryck idag och rensade ut massa grejer (påsarna till höger). Kan inte vara mer än ett år sedan jag gjorde det sist och då måste jag ha tyckt att allt det där var värt att ha kvar, men inte nu int. Hittade även bland annat min gamla dagbok, alltså those memories :'). Sjukt kul!
 
Vid 18-tiden så for jag in till friskis och gymmade med jorr. Blev även ett äventyr där på slutet då det inte gick att få upp passagerardörrarna då låset gick i baklås på något sätt. Så då fick jossan agera stuntman och hoppa in genom bagaget, gick fint det med haha.
Nu så har jag parkerat i soffan och sitt mest och väntar på att PH ska börja. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0