Gotta get out'



Denna tisdag inleddes som vanligt med lunchspinning. Efter det blev det lite styrka+rörlighet så nu är man lagomt mör i kroppen. 
Eftermiddagen har gått i framtidens tecken då jag har börjat planera lite inför sommaren och hösten. Har läst lite om utbildningar osv. och de jag har fastnat mest för är sjukgymnast (det jag funderat mest på) och politices (låter rätt intressant, nationalekonomi o blablabala, google it). Så himla svååååååårt!!
Funderat på att fara på Umu's informationsdag den 26e februari och denna gång verkligen ta vara och ta in all information som ges. Vill verkligen hitta något som jag är säker på. 

Wellwell, ska ta en paus från allt velande nu och se på 'Escape Plan' med mor min och en bapelsin. (y) Jajust! Får ju inte glömma att jag har skypat med min kära syster som befinner sig i Indien fortfarande, himla trevligt att catcha up lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0