Nuthin' But a 'G' Thang

Ännu en dag som arbetslös.. haha nämen gud vad man har blivit bortskämd med jobb under hösten. Har fått jobbat i princip hur mycket jag vill och nu har det blivit väldigt luuugnt förra veckan och denna vecka. Men ska väl inte klaga, den här tiden förra året hade jag dödat för endast en dag ledigt haha. Men jag tror jag hellre prefer att gå i skolan och ha fullt upp/jobba varje dag än att ba sitta hemma och göra absolutely nothing. Menmen, ska väl försöka njuta av ledigheten, man vet ju aldrig när den tar slut.
 
Vet inte om all free time har gjort mig galen eller något men har de senaste 2 dagarna i princip bara lyssnat på Snoop Dogg?!? Det måste vara något allvarligt fel då. Nämeen, kan.inte.sluta.lyssna. Tror jag har lyssnat igenom hela livespelningen från Coachella 2012 kanske 5ggr nu.
Nämen det i kombination med att jag varje morgon har sett Ice Loves Coco på E! ledde till att jag idag såg 'Ice-T's film Something from Nothing: The Art Of Rap idag och det var faktiskt himla intressant. En värld som man är helt borta på förutom att man praisar Eminem och tycker Kanye West är skön, har verkligen typ noll koll på alla andra haha.
 
 
 
 
Nämen, slutpratat om hip hop/rap nu kanske?
 
Dagens träning bestod utav spinning och sedan lite cirkelgym/hopprep.
Efter träningen så ringde de från servicehuset jag jobbade på i somras och nuuu så ska jag dit och jobba imorgon. Gaaanska nervöst, har ju inte varit där sen typ september?? Wellwell, det kommer säkert gå bra ändåå men. 
Ne nu ska jag sluta babbla och istället äta middag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0