The weekend

Nämen hejsan.
I fredag så var det ju dags för jobb så jag klev väl upp som vanligt vid 06.10 och gjorde mig iordning, åt frukost osv. Kollade på termometern innan jag gick ut till bilen, 23-???? What's up with that liksom. Det bästa som skulle kunna hända händer, bilen startar inte och jag börjar om 15min, JÄVLA HELVETE. Haha så det blev att hämta en mössa och sedan börja traska iväg. Så på vinterns hittills kallaste dag startar inte bilen och jag måste gå till jobbet.. well.
Kom väl bara sisådär 10min sen så det gjorde inte så mycket och dagen flöt väl på rätt så bra.
Slutade 17.00 så då drog jag hem och åt middag.
 
Kvällen spenderades hemma hos mig med ebbis. Vi åt gott (mmhm testade yollibox för första gången<3), spelade cod och tittade på gamla videos vilket ledde till ett och ett annat skratt haha..
 
Direkt från instagram
 
 
Igår, lördag så tränade jag på förmiddagen, chillade en stund hemma innan jag for och jobbade 16-22.
 
Imorse så klev jag upp, tröttare än tröttast och jobbade 7-16.30.
Var och tränade en snabbis med jorrborr för ett tag sedan och nuuuuuu är jag så himla trött så jag vet knappt vart jag ska he mig.
Nu blire ba slappmode resten av kvällen och imorgon så ska jag förhoppningsvis soova ut lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0