Last weeek baby'

Jomen veckan som var då:
 
På måndagen så blev det en fika och lite häng i stan med eve och jorrborr, tisdagen så jobbade jag hela dagen och på onsdagen så drog jag ut till stugan en sväng och chillade med mamma, monica, anna och andreas. På torsdagen så blev det jobb till 12 och efter det så lunchade jag med min saknade vän calle!! Han har varit på svensk mark sen typ maj och jag har inte sett han en enda gång förrän nu? Man får ju ta och skämmas. Det var iaf himla trevligt.
 
I fredags så blev det jobb innan jag for ut till stugan och hängde där under kvällen. 
Startade lördagen med en frukost följt utav en liten springtur i värmen (yes I died) innan det blev några timmar på playan med sällskap utav familia och monica & dom innan det var dags att bege sig in mot stan på eftermiddagen.
 
 
Alltså jordens tråkigaste inlägg med tråkigaste bilderna men ÄSCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0