Mon-wed'

I måndags så blev det en välbehövlig sovmorgon till halv 12 innan det blev strandhäng med mamma, soooft. På kvällen så for jag in till stan och umgicks med jorrborr, ebba och eve. For spontant upp till skyttis och kikade på lite fotboll (stämning!!) och chillade sedan hos jossan ett tag.
 
 
 
I tisdags så klev jag upp och käkade frukost och for sedan ut på en springtur i stugan. Blev sedan nån timme hit eller dit på stranden innan jag for in till stan. Känns som att jag och eve har pratat om att fara ut till Skeppsmaln hela sommaren och picnicka men det har alltid blivit något förhinder men nuuuu så kom vi äntligen iväg! 
For och hämtade upp henne vid 4 nångång och for då en snabbis på affären innan vi brummade ut till skeppsmaln då som sagt. Var väl där i nästan 6h och det var verkligen världens mysigaste kväll!! Så underbart vackert och härligt. Fick även sällskap av Andreas & Emil under kvällen, kingligt. :D
 
 
Igaur så blev det en sväng på stan med mamma för att göra bort lite ärenden och mot kvällssidan så kikade jag på fotboll med brudarna innan vi alla gjorde comeback på fotbollsplanen, åh herre alltså! Haha men kul var det iaf att kickaa lite boll igen. Tog sedan en snabbtur runt sjön, helbra kväll.
 
Ebba får stå för bilden då hon levererade fotbollsposen så hårt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0