What I've been up to - onsdag & torsdag'

Jaoo, torsdag idag vilket innebär att det är en vecka sedan jag kom hem ungefär. Ska försöka se om jag kommer ihåg vad jag har gjort haha, we'll see..
 
Onsdag 4/6: Kom hem runt halv 6 på morgonen och efter att ha ätit frukost (<333333) så började jag packa upp all my stuff och grejade på, vilket ärligt tog typ 3h. Lite senare så blev jag upphämtad av Ronja och vi for in till stan och satte oss på Waynes och catchade up lite innan vi kikade på mösspåtagningen.
På kvällen så for jag och hälsade på Robin & Lovisa en sväng. :DD
 
Blev så exalterad när jag såg att hela övik var grönt(!!!!) när jag kom fram haha.. Snö-haglade ju typ dagen innan jag åkte. 
Världens mongobild men så glada var vi!!  - Kan ha köpt fel kaffe.. haha gotta love them shots
 
 
 
Torsdag 5/6: 
Mötte upp Lovisa på stan för lunch på Port 9 innan vi gick en sväng på stan. :DD
Efter det så for jag förbi och hälsade på min andra familj dvs. Monica, Andreas, Anna & dom, sååå trevligt som alltid. :D Åkte sedan hem och bytte om innan det blev en sväng runt sjön innan det blev middag med la familia.
Chillade sen mestadels under kvällen, såg lite serier osv.
 
Invigde mina nya pjuks, 250kr(!!!) från Prag! - Sådär härligt snygg blir man efteråt - ehhrm.. höglandssjön. :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0