What I've been up to - this week'

I veckan så har jag jobbat alla dagar, dock varierat dag och kväll. Har även hunnit med ett par träningspass samt umgåtts en sväng med Lovisa och en sväng med Ronja, trevligt. :D
 
Imorse så sov jag till 12(!) timmarna framtill 17 då jag började jobba har gått åt till att fixa massa saker inför morgondagen då det är först studentfirande och sedan på kvällen så drar jag och Ronja till sthlm!!! :D:D:D:DD AAh längtar så hårt.
Vi tar flyget vid 19-tiden imorgonkväll och sedan på lördagen så ska vi se One Direction, can't believe it!! :D
KOmmer förmodligen ha fullt upp imorgon så vi får se nästa gång jag bloggar! 
 
CIao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0