31 mars'

Jamen godkväll, what a lovely monday we've had! 
Även fast jag jobbat helg så var det inte alltför tungt att kliva upp imorse. Due to en lugn eftermiddag så kunde jag även gå hem vid 2 istället för halv 5 vilket var himla skönt. For då direkt till kvantum och hämtade min lille iPad som nu äntligen landat i Ö-vik :-) Har suttit med den mest hela kvällen och hittills är jag väldigt nöjd, så praktisk! 
Har även hunnit med ett skönt träningspass ikväll då ja körde mestadels styrka eftersom att jag nyss varit sjuk.

Imorgon är jag ledig vilket känns väldigt skönt, ska nog vara duktig och försöka städa lite och rensa bort vinterkläder och så, mamma har ju trots allt tjatat på mig i några dagar nu hehe. 

Orkar inte ta någon bild just nu men det blev en rymdgrå/svart iaf, så fin. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0