Fysioterapeut'

Besöket i umeå då? Kom fram strax efter halv 11 och missade precis första passet  som jag tänkt gå på. Hade tänkt lyssnat på Poltiices Kandidat och UMU beskriver programmet såhär:
"Fördjupa ditt intresse för samhällsfrågor, juridik eller ekonomi i det nyutveckladepolitices kandidatprogrammet vid Umeå universitet. " Har tyckt att det låtit intressant när jag bara har läst om det tidigare, men som sagt, de hade bara ett infopass och det var det vi missade.
 
11.30 var det dock dags för sjukgymnast eller fysioterapeut som det nu har bytt namn till och jaa, det var väl ungefär samma information som förra året. Men jag gick med en bra känsla ut efteråt och det känns väl som att jag har bestämt mig för det nu. Nu är det bara att jag måste bestämma mig om jag vill plugga till hösten. Programmet är 3 år vilket känns rätt lagom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0