Heja immunförsvaret'

Hallååhalååå! Att jag för tillfället INTE sitter ockuperad på toan är ett under. Vi har flera vårdtagare som har åkt på någon magsjuka och efter en hel dag runt alla dessa så borde man ju blivit smittad själv. Men än så länge har jag klarat mig  vilket är en jävla tur för jag far ju förfasiken imorgon!! Skulle verkligen vara en mardröm att bli sjuk nu, magsjuk dessutom. Nämeeen, ska väl försöka att inte tänka på det för mycket för annars blir man ju nojig och inbillar sig saker och vips så mår man illa.
 
Har nu ikväll försökt börja packa lite och det går väl helt ok! Sjukt svårt att välja kläder som ska passa till en och samma jacka dock. Vi ska bara ha handbagage med oss så packningen blir ju lite begränsad, jag skulle helst vilja ha typ 4 olika jackor med mig hehe. Har snart bestämt alla kläder och fixat med vätskeflaskor osv. Så det som är kvar är väl mest att packa smycken (ärligt det svåraste haha) och packa ner allt i väskan. Vi åker ju inte förrän 22.10 så har ju hela dagen imorgon också. AAh resfeber, längtar så mycket!! 
Nee nu måste jag ta och borsta tänderna och be en bön så att jag inte vaknar inatt och mår dåligt och sen sova.
 
LIte creepy med så många egopics(lol) men satt och tittade igenom alla webb-bilder och jag är så jäkligt sugen på att ba klippa av håret sådär kort igen. Känns som att jag aldrig hann 'ha' det kort riktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0