In my mind, in my head seeing all the words unsaid'

Jaaaaaapp.. det var första dagen haha. Nämen det var även den dagen vi gjorde mest grejer så jag antar att det inte tar lika lång tid att uppdatera om resten av dagarna haha.
 
Morgonen började prima med sovmorgon till 10 innan jag ställde mig och gjorde bananpannkakor, love it.
Idag är det även onsdag vilket betyder nytt avsnitt av både PLL & The Originals så det fick bli frukost framför dem.
Nu ska jag iaf ta en paus från datorn och vara en snäll dotter och handla åt la familia.
Får se om det kommer några fler london-inlägg senare idag eller om jag sätter mig och börjar kolla mer inför tågluffen då det inte är så länge kvar till maj :o. 
 
Ikväll så blir det iaf innebandy, i'm längting. :D
 
Här nedan följer iaf min favorit med Haim atm.
)
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0