Purchases'

Jaa, en tripp till London förnkippar nog många med shopping men vi valde att prioritera tiden till annat istället vilket ledde till att det inte blev så mycket shopping hehe. Men lite (observera lite!) fick jag iaf med mig hem. 
 
Souvenirer<3 kunde inte låta bli att köpa med mig dessa små söta hem. 
 
KOL's fyra senaste album, har knappt lyssnat på de andra 2 som kom ut innan because of the times så köpte bara dom jag har lyssnat på. :D Sjukt svårt att välja mitt favoritalbum!
 
En kjol från Primark, köpte även en svart vanlig kofta. Hade nog kommit hem med lite mer (så jevla billigt) om jag hade haft tid och ork att kolla på/testa fler kläder samt plats i resväskan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0