Wihny wihny'

 
Efter att ha varit frisk som en nötkärna i typ ärligt 2.5år och överlevt magsjuke-epidemi på jobbet så verkar nu immunförsvaret ge vika. Har dock förhoppningsvis klarat mig från magsjuka men har ont i huvudet, kallsvettas och har förmodligen feber. Vet inte om det är att jag är ovan (eller en pussy haha) men vill typ redan kasta mig soptunnan efter några timmar i soffan. MEn det brukar bli så, när jag väl blir sjuk så blir det rejält haha. 
 
Japp, det var dagens klagomål. Vem vet, kanske är frisk imöra så ska inte gräva ner mig helt hehe.
Hann iaf träffa min kära byllan en sväng på Wayne's idag vilket var himla trevligt även fast jag kanske inte var roligaste sällskapet, hoppas jag inte smittat byllan bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0