- my camera is broke + livet i Sydney är jävligt gött!

 
Okej, let´s begin with the bad news: är helt säker på att min kamera är sönder vilket känns så jävla snordrygt. Är ju den som vill ta kort på allt så måste lösa detta problem snarast. Förhoppningsvis så behöver jag bara köpa ett nytt objektiv eller dylikt så kanske det inte blir fullt lika dyrt som att köpa en helt ny vilket känns som en dryg extrakostnad såhär i början. 
 
Men förutom det och dryg jetlag så är livet här på andra sidan jorden väldigt härligt. Vädret har verkligen varit på topp varje dag!
 
Igår så gjorde vi inte så mycket, vi chillade i Hyde Park på förmiddagen och sen så sov vi typ från 16.00-20.00 innan vi åt lite middag  innan alla gick och la sig igen. 
 
Idag så klev vi upp i någorlunda tid och efter att ha chillat lite på morgonkvisten så började vi gå mot Sydney Harbour för att sightsee:a litegrann nu när vi ändå bor mitt i stan. Efter att ha kikat på Sydney Harbour Bridge och Operahuset på avstånd så satte vi oss ner och tog en pizza till lunch, sjuuukt gott var det med tanke på att vi inte ätit så himla bra de senaste dagarna. 
Efter det så gick de andra hem medan jag och eve fortsatte promenera runt och ba njöt utav tillvaron. Vi tog en sväng förbi operahuset innan vi gick runt i stan och  kunde inte motstå att shoppa litegrann. 
 
Well, vet väl inte hur mycket bilder det kommer bli nu när jag ej har någon kamera men ska försöka ta lite med telefonen och så.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0