13 november'

 
Well, igår så var det onsdag och en hel vecka sen vi lämnade lilla Övik och Sverige för ett betydligt större Sydney och Australien. Trivs verkligen superbra här borta och jag ångrar inte en sekund att jag tog chansen och åkte. 
Även fast livet i en ryggsäck på ett hostel har sin charm så längtar jag tills vi hittar en lägenhet så att man får något eget.
 
Igår så inleddes dagen med en lång promenad från Bondi till Coogee vilket tog mig ca 2.5h. Kom tillbaka vid 13-snåret och då blev det lite lunch innan vi gick ner på stranden. Solen låg på rätt bra och det får jag verkligen känna på nu då jag har varit så klantig och bränt mig. Den största brännan är dock från promenaden vilket jag verkligen inte räknade med pga. att det var molningt under tiden jag gick men har ju fått kvitto på att det tar ändå.
 
Efter en dusch och lite middag så blev det lite vindrickande här nere på hostellet med alla som bor här vilket resulterade med en utgång på något ställe här där det faktiskt var riktigt kul. 
 
Klockan är nu snart 2 och idag har jag väl mest chillat, gått på en prommis och nu sitter vi och äter lite lunch. 
 
 Vågorna är verkligen helt otroliga här och det är så sjukt ballt med alla som surfar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0