Spending some money that we'll probably need later'

Hallådär! Imorse så vaknade jag upp i princip helt frisk vilket kändes så jäkla skönt. :)
Efter en frulle som bestod utav bananpannkakor(aka det bästa jag vet) för min del så gick vi till en väldigt stor galleria här i Cairns där hela förmiddagen spenderades. Det fanns över 180 butiker i den tror jag! Då man lever med en tight budget så är det bara att försöka hålla hårt i pengarna och bara köpa något man verkligen behöver vilket jag tror jag lyckades med idag. Det är dock väldigt svårt, de har så mycket snyggt här i Australien som gör att man ba vill tömma ur hela sin ryggsäck och fylla upp den med nya kläder och dylikt.
 
Efter 2 nångång så gick vi tillbaka och åt lite lunch och nu ligger vi bara och slappar inne på rummet där vi har grymt bra AC, det går knappt att vara ute i köket och utomuhus är det ännu värre.
Planerna för kvällen är att senare gå ut och äta lite mat och sedan får vi se vad som händer.
Imorgon så checkar vi ut från detta hostellet och närmare kvällen så lämnar vi Cairns och beger oss till nästa destination - Mission Beach!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0