13 oktober'

Jamen hallååådär! Här sitter jag, denna måndag och njuter utav att jobbarhelgen är över och att jag är ledig idag. :D Ska va ärlig att säga att det har varit superdrygt att jobba i helgen även fast det varit rätt lugna dagar, jobba helg suger helt enkelt. Menmen, hann iallafall med ett träningspass med Pekka igårkväll som ett bra avslut på helgen. (y)
 
Imorse så sov jag ut till halv 10 ungefär då jag slappade lite framför datorn innan jag tog mig ner för att göra lite frulle.
Dagen till ära så fick det bli bananpannkakor som åts framför The Walking Dead som nu äntligen har dragit igång igen!
Dagen har mest gått åt till att fortsätta förbereda inför Aus, det är inte många veckor kvar nu!!
 
Atm så sitter jag och lyssnar på Kings Of Leon och drömmer mig tillbaka till Bråvalla, fyfan vad bra det var, rysningar.
3 av de bästa låtarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0