Freak no more'

Jaa hallådär! Gud vad dagarna bara rullar på och iväg nu.
I tisdags så blev det träning på förmiddagen följt utav en sväng på stan innan jag for och jobbade 17-22.
Igår så var jag ledig och för första gången så njöt jag inte fullt ut haha, hade så förbannat t r å k i g t. Det har alltid varit något på agendan men igår så hade jag verkligen ingenting att göra under dagen. 
På kvällen så for jag iallafall först på gymmet och körde lite rygg innan jag begav mig till Sporthallen för innebandy, kuuul! :D 
 
Skulle egentligen vara ledig idag också men tog på mig ett extrapass 7.30-15 vilket jag inte ångrar för det har faktiskt varit en himla bra dag på jobbet.
For sedan och handlade lite grejer innan jag ställde mig och gjorde middag.
Nu så ska jag snart fara iväg till friskis och träna lite innan det blir innebandy ikväll igen. :D 
 
Förmodligen årets tråkigaste mobilbild men bättre än ingen alls!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0