I don't know how to spell it out for you'

Igår så blev det som sagt lite innebandy på kvällskvisten där matchen slutade 6-5 till Gimonäs efter förlängning.
For sedan en sväng till jossan och hängde lite med hon och eve. 
 
 
Men annars så, idag är det underbara lördag och fasiken så skönt med ledig helg. :D
Klev upp efter 8 nångång och åt frulle. Strax före 10 så befann jag mig på friskis där det blev ett spinningpass följt utav lite styrka och rörlighet, kan man börja dagen på något bättre sätt eller? Don't think so.
Efter det så for jag hem och duschade och åt sedan lite lunch bestående utav mina älskade bananpannkakor och lite kvarg+bär, dööödligt gott. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0