Kendrick Lamar - i'

Well hello!
 
Igår blev det som sagt en sväng på stan där ett par svarta jeans stod på inköpslistan!
Helt otroligt nog så hittade jag ett par som var snygga, sköna och satt bra?? Det händer liksom inte haha. Så jävla värt! :D 
 
Idag så klev jag upp vid halv 9 och åt frukost och chillade framtill 10 då jag började röra mig mot gymmet.
Tränade fram till 12 typ innan jag tog en dusch, sminkade mig och begav mig in till stan och möte upp älskade Pekka. 
Lunchdejt stod på agendan och idag blev det en gooood surdegstoast från Café 9, dör vad gott.
 
 
Blev sedan en liten sväng på stan då jag fyndade 2 blommiga linnen från Bik Bok.
 
 
Nu är jag hemma och klockan har precis slagit 16 vilket betyder att jag börjar jobba om en timme cirka. Har dock kollat mitt schema redan i förväg och verkar som att jag har världens braigaste kvällsschema vilket gör att det inte känns värst jobbigt att fara och jobba! (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0