Routines'

Heluuuuuu! 
 
I måndags så var jag ledig och spenderade dagen på hemmaplan innan jag for en sväng till Andreas på kvällen och hängde.
I tisdags så jobbade jag till 15 och tog sedan en springtur innan middagen. Körde sedan lite styrka innan det blev att slappa framför tvn.
 
Igår, onsdag så blev det en sväng på stan på förmiddagen innan det blev jobb 15-22. Hade sån himla tur på stan: efter att jag parkerat bilen så gick jag upp till Cubus och skulle köpa en mascara men upptäckte att jag inte hade mitt kort. Halvsprang då tillbaka till parkeringsautomaten men där vare inget kort. Tänkte precis ringa och spärra och fara hem då jag blev uppringd av polisen som hade fått det inlämnat, hur tur får man inte ha? Allt hände typ inom loppet av 15min så den som hittade det måste varit så snäll och åkt med det direkt<3. Så gick sen en sväng på stan innan jag började jobba.
 
Idag så har jag jobbat till 16 och tog sedan ännu en springtur i det fina vädret runt sjön, så härligt med sol. :D
Gjorde sedan lite middag innan jag körde lite mer styrka och nu så sitter jag nyduschat och tittar på hockeyn med la familia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0