Every other freckle'

Aaaalllrighty, har varit utan wifi nu ett tag därav the lack of blogging!
Sen sist så har jag mestadels jobbat varje dag!
I fredags så hade vi en farewell-dinner för en av mina managers som ska ut och resa. Började kvällen på en vietnamesisk restaurang i St Kilda innan det blev utgång! Hade en riktigt rolig kväll som höll på till 4 nångång.
I lördags så blev det kvällsjobb innan jag och eve tog en sväng på chapel st där vi spenderade kvällen på Lucky Coq!
 
Igår så jobbade jag dubbelpass vilket inte var det roligaste jag gjort efter att ha varit ute två kvällar i rad men aja, man överlevde iaf!
 
Today I've been working during the day och just nuu så sitter jag på Tusk och lånar lite internet samt dricker en fantastisk god hot chocolate!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0