Brighton Beach, Death Cab for Cutie, Houseparties etc.

På söndagen så mötte jag upp Anna och tog tåget till Brighton Beach. Man kan väl säga att vi hade oturens otur med vädret då det regnade i princip hela tiden haha. Oh well, hade roligt ändå. 
Efter att ha vandrat längs stranden och kollat på alla småhus så gick vi till ett café och fikade innan jag rörde mig tillbaka till hostellet. 
 
 
På måndagen så blev det jobb 9-3 innan jag chillade lite på hostellet framtill 7-snåret då jag rörde mig in till stan för konsert. Death Cab for Cutie stod på agendan och de var sååååå braaaaa! Drog sedan tillbaka till base och hängde med allihopa ut till Vineyard tills kvällen blev väldigt märklig och jag drog mig hemåt. 
 
Hade tisdag och onsdag off och om jag inte minns fel så besökte jag eve utav en av dom dagarna för att hämta lite mer kläder och sånt. Tappade även bort min börs (som jag nu 2 veckor senare har fått tillbaka!!) och käkade spagbog(kanske världens bästa förkortning) med 218. 
 
 
På fredagen var det dags för festligheter igen då Anna och hennes housemates anordnade ännu ett asfett houseparty. Då jag jobbade dagen efter så blev det inte så supersent denna gång utan rörde mig tillbaka till St.Kilda runt halv 1 där kvällen fortsatte på Veludo med hostelmänniskorna. 
 
Dessa två bilder är de enda jag har sen kvällen haha en suddig på goon-bålen och en egopic inne på toan, classic. 
 
Efter jobbet på lördagen så hängde vi lite nere i baren som alla andra kvällar innan det blev en sväng på Veludo innan det var dags att gå och lägga sig.
Jobbade söndag och hade sen en skön chillkväll på rummet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0