Day off'

 
Hola! Igår så blev det en seg jobbdag mellan 12-6 innan jag drog hem och åt middag följt utav en väldigt chillig kväll. Somnade innan 12 tror jag. Idag så har jag varit ledig och dagen har spenderats på National Gallery of Victoria i någon timme där jag gick runt och kollade på random grejer. Drog sedan en sväng till Chapel och hälsade på gammjobbet och sa grattis till Nesa. Åkte sedan vidare ner till St. Kilda och gick tillbaka till mitt förra hostel och lämnade tillbaka en nyckel. 
Även fast lediga dagar är guldvärda så har jag väldigt lätt för att bli uttråkad också haha så idag var en av dessa dagar då allting har varit tråkigt (därav mina spontana besök över hela stan idag). Nu när Anna, Katja och Fanny alla har lämnat staden samt att eve jobbar så finns det inte så mycket att göra. Längtar tills det blir lite varmare och man kan hänga vid stranden utan att frysa ihjäl. 
 
Är ledig imorgon också så ska förhoppningsvis meeta up med eve och hitta på något trevligt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0