Förfester, fester och efterfester'

Alltssååååå göööd vad sämst man är på att blogga.
Ska väl försöka sammanfatta de senaste veckorna iaf.
 
Sista helgen hos eve så blev vi spontant utbjudna på festligheter av Anna. 
Vi började på Asian Beer Cafe där även Danzo & Olle joinade innan vi rörde oss vidare mot Lounge och sedan The Carlton för att spendera resten av kvällen där. Dansade hela kvällen och ramlade inte in hos eve förrän 7 morgonen efter.
 
 
 
Sov framtill 2-3 snåret innan det var dags att vakna till. Eftersom att lördagskvällen officiellt var den sista kvällen hos eve så hade vi planerat att gå ut då också. Lagomt trött så började vi fixa oss igen och mötte sedan upp Anna på Shangai Village för middag och byo. 
For sedan till Chapel st och hamnade i vanlig ordning på Lucky, var där till stängning och fortsatte sedan mot Revellers med våra nyfunna kompisar. Dansade sen tills fötterna värkte och det var dags att bege sig. Åkte sedan på tidernas efterfest där partyt fortsatte inpå småtimmarna. Hade så fantastiskt roligt och fattar typ fortfarande inte vad som hände haha. Kommer aldriiig glömma den kvällen.
 
 
 
Mötte även upp Anna en onsdag för lite drinks och rooftop häng!
 
Veckan därpå så kom eves familj hem igen så då vare dags för mig att flytta ut. Flyttade in på ett hostel i St. Kilda vid namn xBase där jag stannade i cirkus 2 veckor och hade så roligt, delade rum med de skönaste människorna i rum 218.
 
På fredagskvällen var det en av killarnas sista kväll på hostellet så då hängde jag med dom ut. Förade i hostelbaren innan vi fortsatte mot Veludo innan det var dags för att gå hem och sova. 
 
 
 
Sovde ut rejält på lördagen innan vi gick och käkade lunch på La Roche. Spenderade resten av kvällen nere i baren innan tröttheten tog över och jag gick och la mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0