New house'

Jamen hallådär! Sitter för närvarande i mitt nya kök och äter frukost. Efter att ha jobbat hela dagen igår så tog jag mitt pick och pack och flyttade in i mitt nya boende. Bor i ett sharehouse där jag delar med 4 andra och hittills så verkar alla riktigt sköna. Har mitt eget rum vilket är riktigt skönt. Bor nu endast cirka 10min gång från jobbet vilket är super, bor även relativt nära själva huvudgatan i Fitzroy. 
 
 
Ma room som redan är stökigt haha pretty much ba slängde av mig grejerna igår och gick o la mig i sängen.
 
Köket som är min favoritplats i detta hus då det är så ljust och fint
 
Uteplats som kommer va guld värd när de börjar bli lite varmare
 
 
So what else is new? Jag och eve har nu bokat vår biljett ut från Australien, såååå hemskt haha. 
Visat går ut 7 november så den 2a november drar vi till Nya Zealand för att resa runt där och sen bege oss vidare, at this point så lutar det åt Thailand. Även fast jag är riktigt taggad på att se vad NZ har att erbjuda så känns det så himla dåligt att dra från Melbs och Australien. Wellwell, man visste ju att dagen skulle komma nångång haha. 
 
Då jag är ledig idag så är planen att åka ut till Chadstone och försöka byta ut mina söndriga hörlurar och sen svänga förbi eve påvägen tillbaka för att hämta upp mina grejer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0