White night'

Tjenareee!
I lördags så blev det lite träning och så på förmiddagen innan jag for och jobbade på kvällen. 
Efter det så hängde jag med några från jobbet in till stan igen där det var 'White Night'. De hade stängt ner hela stan från trafik och det var things going on hela natten framtill 7 på morgonen. Det var verkligen hur mycket folk som helst på gatorna, det spelades musik överallt och det var bara allmänt skön stämning.

Otroligt bra kvalité det måste vara på den här bilden!

Igår så slappade jag mest här hemma då det var alldeles tok på varmt för att göra något annat. Det var över 35 grader ute och förmodligen lika varmt här inne i läggan. Tog mig dock ut en sväng för att fylla upp kylskåpet lite.
På kvällen så hängde jag med eve en sväng innan det blev till att skypea lite med la familia!


Nu såå är det måndag igen och klockan är 11 och jag ska snart börja dra mig mot jobbet för ett dubbelpass! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0