24 june'

Hallådär köp blåbär.
I fredags så blev det minst sagt utgång då det börjades med pre-drinks at my house. Gick sedan i vanlig ordning  
till Somewhere Bar. Hann sedan med Blue Bar, Less Than Zero, Lucky och slutligen Revellers. Hade fantastiskt roligt och har nog aldrig dansat så hårt i hela mitt liv.
 
 
 
Lördagen spenderade jag och eve i sängen framtill klockan 3 då vi rörde oss mot Glennan, köpte med oss thaimat på vägen och sen så kollade vi på film och tv hela kvällen tills vi båda slocknade i soffan.
Körde en sleepover där och på söndagen så chillade vi på förmiddagen innan vi drog en sväng på gymmet följt utav jobb.
 
I måndags så jobbade jag till 4 innan det blev raka vägen hem till sängen då jag kände mig relativt krasslig. 
Tisdagen(igår) var betydligt bättre då det blev jobb till 4 innan jag mötte upp evelina på gymmet.
Gick sedan och åt middag på Yellowbird. Tyckte också tydligen att vi var värda en mojito efter träningspasset. 
 
Idag så jobbade jag till 4 innan jag och evelina bestämde oss för att en lång pw skulle passa bra i det fina vädret. Det fina vädre försvann ju såklart efter 5min och ersattes av de mörkaste åskmolnen. Vandrade ändå runt i cirkus 2h runt i St. Kilda där vi bland annat stötte på alla söta dvärgspingviner!
Gick sedan tillbaka till Chapel då det än en gång blev middag ute a´la thaimat. Åt pad thai och det var så fruktansvärt gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0