Senaste tiden'

Förrförra måndagen så sov jag ute lite, åt frulle och tänkte sedan bege mig till gymmet när jag möts utav detta paket innanför ytterdörren! "Med mitt namn på?!" Det visade sig att min kära älskade underbaraste Pekka hade skickat ett paket med högklassigt innehåll too me as a surprise :'). Thank youuuuuuuuuuuu once again!!
 
I måndags så var det dags för konseeeeeeert, so exciting! Ben Howard stod på scen och det var helt fantastiskt. Gåshud från börja till slut, aaaah så bra det var!!! 
 
 
 
Veckan fortsatte sen som vanligt med jobb alla dagar förrutom onsdag då jag mötte upp eve och chillade runt på Chapel St!
 
Lunchade på TGIF
 
I torsdags så hade vi hejdå-frulle innan jobbet för Sybella som ska åka overseeas! 
 
I fredags efter att ha avklarat ännu ett dubbelpass så skyndade jag hem och gjorde mig iordning för att gå ut på Chapel och fira en jobbarkompis födelsedag! Mötte helt random evelina på chapel så drog med na ut också. Satt och hängde på Somewhere tills stängning och gick sedan till Lucky och dansade och hängde med sköna aussies innan det var dags att vandra hem. 
 
 
I lördag så jobbade jag 10.30-4.30 innan jag som en zombie gick hem och powernapade lite innan det var dags att svida om till partykläderna igen. Drog sen hem till Anna och förfestade med ett gäng öviksbrudar innan det blev utgång i CBD! Hade riktigt roligt trots att jag var hur trött som helst. 
 
 
Igår söndag så sov jag till 1 nångång innan ja duschade och mötte upp evelina för att gå på footy. Alltsååå guuud vilken underbar stämning det var, fick mig verkligen att sakna att gå på modomatcherna haha. Helt fantastiskt och är rätt säker på att det där inte var den sista matchen vi gick på!
 
Drog sen tillbaka till chaplan där det blev middag och meeer öl. 
 
 
 
Idag så äre måndag igen och klockan är 15.38 och jag har i princip inte klivit upp ur sängen än. Det är drottningens födelsedag idag så idag räknas som public holiday vilket innebär en extra ledig dag, fantastiskt skönt. 

Kommentarer
Postat av: pekkis

love u <3

2015-06-09 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0