27 mars'

Ah gud va ångestladdat det är att gå in på blogg.se-appen när man inte har bloggat på aslängeeeeeee! haha.
Förhoppningsvis så kommer min dator nångång till veckan!!!! Åh herre så taggad!!! Så då kommer det bli mer bloggning haha.
Har även inte haft wifi på superlänge.

Men vad har hänt sen sist då? Har flyttat ut från lägenheten i Southbank och bor nu i Balaclava. Delar rum med Tea i ett sharehouse där det bor hela 16 pers! Ska dock flytta ut därifrån om en vecka då Tea ska möta upp Elsa och resa vidare. Så istället för att blogga så borde jag istället sitta och kolla efter nytt boende.. Menmen!

Annars så rullar dagarna på mest med jobb blandat med caféhäng på Tusk aka. världens bästa café! Inte direkt otippat att det är där jag sitter nu och skriver.

Kommer nog ett längre inlägg sen när jag har datorn för då kan jag lägga in bilder och sånt också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0