17e maj'

Hola! 
Oj så skönt att denna helg är över! 
Jobbade dubbelpass i fredags och även igår. Jobbade först 10.30-4.30 på Feedmee innan jag åkte iväg till Glen Eira med två workmates för att hjälpa dom att servera på ett event. VAr lagomt nervös med tanke på att jag aldrig har gjort något liknande förrut och det hjälpte ju inte när man kom in i rummet och såg detta..
 
 
Oh well I survived och lite extrapengar i fickan tackar man ju inte nej till!
 
Idag blev jag uppväckt vid 12 av ett samtal från Evelina med order att kliva upp och göra mig redo för att åka och fika på ett nyöppnat svenskt café här i Melbsan. Lite fika tackar man ju inte nej till så de var bara att göra sig redo och bege sig ut.
 
Efter att ha njutit av lite svenskt fika a'la chokladboll och äppelpaj så gick vi ner till St. Kilda och stranden och hängde där i några timmar tills vi båda började jobba.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0