Last weekend in Melbourne'

I fredags så åkte jag hem till eve och hjälpte henne med att flytta alla grejer. Då hon slutade jobba i fredags så flyttade hon in hos mig nu sista helgen!
Började sedan fixa oss innan vi gick och köpte mat och alkohol och satte oss i Fitzroy Gardens för att ladda upp inför konserten. Det var nu äntligen dags att få se älskade Chet Faker! 
Konserten började vid 9 och daaaamn vad sjukt bra det var. Helt otroligt! Kan nog ha varit bästa konserten jag varit på någonsin, så magiskt. 
 
 
 
 
Efter konserten så drog vi till Chaplan. I vanlig ordning så hamnade vi på Somewhere och vad lyckat det blev! När Somewhere stängde så drog vi vidare till Lucky ett tag innan det blev dags för hemgång.
 
Lagomt trötta igår så drog vi oss upp ur sängen för att bruncha på mitt jobb. Hängde där mestadelen av dagen innan vi drog ner till affärn för att handla mat. 
 
Är väl ingen stor skräll att det blev tacos haha! Satt sen ute hos mig och förfestade lite innan vi drog till Fitzroy Beer Garden innan vi gick till Persa där vi hamnade med ett skönt häng. När klockan var runt 3 så tog vi en taxi till stan och fortsatte kvällen på The Carltons, helt legendarisk sista kväll i Melbourne. 
 
 
 
 
 
Då gårdagen blev rätt sent så har vi spenderat dagen i sängen i princip. Mötte sedan upp Valle och Emma för middag på Vapiano och nu ligger vi här i sängen och ska snart sova. 
Imorgon är officiellt sista dagen i Melbourne och Australien innan vi far mot Nya Zeeland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0