Thinking in textures'

Hola! I söndags så jobbade jag 7-13 och mötte sedan upp eve på chaplan där vi satte oss på Yellow Bird och käkade och drack öl med Viktoria och Emma K! Efter skönt häng så gick vi och handlade inför tacokväll hos Emma. Riktigt nice dag och kväll. 
 
 
 
Förrutom jobb måndag + tisdag så gick jag ut och käkade middag med några från jobbet som en avskedsgrej, ojoj vad jag kommer sakna dom där människorna! 
 
Smileyyy and me
 
Var ledig i onsdag så då kom eve förbi och vi packade ner våra vintergrejer i en låda och skickade hem till Sverige. Då hon började jobba vid 3 igen så begav jag mig ner till Balaclava för en sista Feedmee salad samt att säga hejdå till människorna där. Gick sedan ner till St Kilda och njöt utav solen på stranden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0