Too many joy rides in daddys jaguar'

Hola! Förra lördagen så jobbade jag 9-6 och skyndade mig sen hem o fixade mig innan jag mötte upp eve inne i stan för en snabb middag och sen förfest hos Lovisa. Drog sedan till The Carltons igen men drog hem ganska snabbt vilket var så himla skönt. Var så himla trött och jobbade dagen efter så asvärt. 
 
 
Efter jobbet i söndags så drog jag till Chaplan och mötte upp Evelina, Viktoria och Valentina för middag på La Camera, mysigt värre. 
 
 
I måndags så jobbade jag till 2.30 innan jag drog hem och svidade om till träningskläderna och gick sedan på en långprommis i det fina vädret. Hamnade nere i St Kilda där det var hur härligt som helst med ca 27 grader och havsvinden som fläktade. 
Kom hem vid 19-snåret nångång och måste ha varit supertrött sen helgen för slocknade sedan innan klockan 8 och sov i hela 14h(!) Helt sjukt. 
 
 
I tisdags så började jag dagen med en promenad innan jag mötte upp evelina för brunchos och planering av livet på Tusk. 
 
 
 
Gårdagen såg likadan ut då jag började dagen med en promenad, tog en sväng ner till Fitzroy Garden som var såååå fin! Mötte sedan upp eve på chaplan igen där det blev sen lunch och sedan fortsatt med planeringen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0