27 mars'

Okej, nu har det gått 3 månader sedan man landade i Svearike igen. Hur det känns frågar många och jag vet ärligt inte svaret. Det är en sådan konstig känsla att gå tillbaka till den gamla vardagen igen när man har varit så borta så länge. I mitt huvud så känns det fortfarande som att jag är i Australien samtidigt som det känns som att man aldrig varit iväg, does that make sense? Förmodligen inte. Det är supertrevligt att få träffa familj och vänner igen men skulle ge min högra arm för att få åka hem till Melbourne igen. 
Jaja, ska inte bli alldeles emotional nu, kanske skriver ett inlägg sedan om hur det känns att komma hem igen.
 
Livet rullar på som vanligt då jag är tillbaka och jobbar på hemtjänsten i Gullänget. När jag inte har jobbat så har det hunnits med lite innebandy, en hel del festligheter och filmmys. Standard veckan har varit att jobba under veckan och spelat innebandy, myst på fredagkvällar med Evelina & Ellan och sen kört utgång på lördag.
Denna vecka har inte varit något undantag. Har även hunnit med att umgås med Ebba, Josefin, Elin och Michelle som har varit hemma under påsken. Helt underbart att få ha så många vänner samlade igen, livskvalité! 
 
Annars så tror jag inte att det har hänt något speciellt under dessa månader jag varit hemma som jag kan komma på nu. 
 
2 bilder från instagram sen gårdagen, får se om jag orkar ladda in från telefonen senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0