Julafton 2015'

Då jag tycker det är så kul att gå tillbaka och läsa i bloggen vad man har gjort tidigare år så kommer nu ändå lite uppdatering med bilder och så från de senaste månaderna.
 
Jag och Evelina kom hem en vecka innan julafton och överraskade alla vänner & familj. Som nämnt tidigare så hade vi lurat alla att vi skulle resa runt i Asien till mars/april men så var inte planen. Vi filmade allt och videon finns på min facebook om man är intresserad utav att kika på den.
 
Julafton spenderades hos Monica & Thomas där det blev Kalle Anka, julbord, julklappar och allt man gör på julafton. Julafton som personligen är min favoritdag under hela året njöt hela dagen.
 
Sötaste Edvin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0